onsdag 30. desember 2015

Topp 8 EP 2015

Skal eg vere heilt ærleg, brydde eg meg aldri om EPar før Spotify-tidsalderen. No har det snudd tvert om, og eg syns det er ein god måte å få friske tilskot til spelelistene også mellom dei store albuma. Og ein god måte å bli kjent med nye artistar på. Her er dei åtte beste eg oppdaga i løpet av 2015: 

1) Copperlily: A very Copperlily christmas

Sjanger: julemusikk/pop

Tre songar frå ei gruppe som er blant dei eg likar aller best å høyre på. Eg seier ja takk til meir julemusikk frå den kanten!

Favoritt: My family's crazy (at christmas time)









 2) Disciple: Vultures

Sjanger: Rock

Disciples spelar rock i den meir harde enden, men har også nokre rolege songar innimellom.

Favoritt: Bring the dead to life










 3) Five Iron Frenzy: Between pavement and stars

Sjanger: Skarock

Ein festleg EP, med songar som ikkje vart tekne med på albumet "Engine of a million plots" i 2013.

Favoritt: To Astoria!









4) Nichole Nordeman: The unmaking

Sjanger: Pop

Det er alltid gledeleg (syns eg) når Nichole Nordeman kjem ut med ny musikk. Fengande melodiar, og tekstar som er reflekterte og relevante - og oppbyggande!

Favoritt: Name





 
5) Paul Colman: Recalculating

Sjanger: pop/rock

Som vanleg er det stor variasjon i stil på songane til Colman, og som vanleg er det gode songar!

Favoritt: Someday








6) Pen pals: Gold

Sjanger: Akkustisk pop/vise

Dette er ei roleg og ettertenksom plate. Fine songar, framført av to svært dyktige musikarar: Heath McNease og Jetty Rae.

Favoritt: Open door








7) Seventh Day Slumber: Redline

Sjanger: Rock

Flotte rockelåtar, med relevante tekstar. Litt å tygge på!

Favoritt: I'll bleed










8) Signum Regis: Through the storm

Sjanger: Power metal

Flott musikk frå det slovakiske metall-bandet.

Favoritt: Through the desert, through the storm










Her er songane frå alle EPar (utanom Seventh Day Slumber sin, som ikkje er på spotify) samla i ei speleliste:


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar