mandag 26. mars 2018

Rett fokus


du har så mange sperrelinjer,
så mange tollbodar og vakthus
inn til hjartet ditt,
sa han
og begynte å klippe over taua
eg hadde surra rundt dei tankane
som handla om alt anna enn mitt eige –

det gjorde vondt
og eg skreik i smerte,
ville trekke meg vekk,
setje opp nye sperrer, nye skiljelinjer

då vart han sint,
byrja å rive ned barrikadane
og kaste til side bommane
- du er ikkje aleine i verda
og har ingen monopol!
(stemma var som eit løvebrøl)
medan han reinsa gatene inn
til mine inste krokar og mørke rom

her kan du tilbe i sanning
og ikkje setje grenser
for andre menneske si tru,
sa han
og alt auga mine kunne sjå
var lammet som sette seg på trona –




Jes 56,7c: For mitt hus skal kallast eit bønehus for alle folk

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar