mandag 30. juli 2012

Musikkhistorie del 4: Børud-gjengen

Eg tilhøyrer den generasjonen som er oppvaksen med Børud-gjengen. Kassetten "Livet er herlig" var fast feriemusikk ein periode av livet, og eg veit ikkje kor mange gongar eg har høyrt gjennom denne og den første kassetten, den med sykkelen... Men eg veit det er mange.

Ole Børud gav etterkvart ut ein eigen kassett: "Alle skal få vite det." Dette trur eg var den første kassetten eg eigde sjølv, og eg fekk den omtrent på same tid som eg fekk min første kassettspelar. Dermed låg forholda godt til rette for mykje lytting. Eg kan fortsatt melodien til nokon av songane, men endå viktigare enn det er at eg fortsatt kan hugse litt av lyttestemninga frå den tida. Musikk appellerer til mange ulike sider ved oss, og eg har mange sanseinntrykk knytt opp til akkurat den kassetten.

Eg vart eldre, og det vart Børud-gjengen også. Ein gong tidleg på 90-talet gav dei ut denne kassetten:


Coverbildet var tøffare, og også musikkstilen hadde fått eit meir ungdommeleg preg. På den tida var det viktig; mellomtrinnstida er ei vanskeleg tid, der det er lett å falle utanfor. Eg stilte meg sjølv, bevisst, på sidelinja når det gjaldt musikk. Eg heiv meg aldri med på Guns N' Roses-bølgja, for eksempel. Likevel ville eg jo gjerne høyre på musikk som ikkje falt heilt gjennom... Børud-gjengen heldt eit stykke med denne kassetten, om ikkje heilt fram...

Ein musikkmedley frå Ole Børud si plate:



Og så songen "På mitt parti" frå kassetten "Livet er herlig". Her får ein sjå alle covera, og dei fleste har med seg gode musikkminner:



Viss du ynskjer å høyre på plata "Virkeligst av alt", er her spelelista i Spotify:



Er det fleire enn meg som har gode minner knytta til Børud-gjengen?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar