fredag 13. juli 2012

Sjølvbilde

No er eg komfortabel
Heilt på linje
Med meg sjølv

Eg tør vise meg sjølv
Eg tør seie det eg tenkjer

Slik har det ikkje alltid vore
For når ein er ung
er ein usikker
Eg var kanskje endå meir
Enn vanleg

Kanskje

Konfliktsky
Flau og ukomfortabel
Tenkte alltid på kva andre tenkte
(Gjer det sjølvsagt endå,
men annleis)

Eg følte meg liten
Passa ikkje inn
i tablåa eg var plassert i
Dei andre høyrde til, ikkje eg

Gradvis har det endra seg
No tør eg tenke
At stemma mi har noko å seie
No tør eg tru
At eg kan vere meg sjølv
Alle stader

No tør eg tenkje
At eg er ok

Viktigast av alt:
No er det ikkje så farlig med alt
Eg tek det ikkje så innmari alvorleg
Om eg gjer noko dumt

Dei får berre le
Eg veit kven eg er

Foto teke av Lise (3 år), hennar første bilde!

Eit noko personleg dikt... Kom berre til å tenkje på all uvissa som fulgte med det å vere ung, og kor glad eg er for at eg no er vaksen, meir definert og trygg. I jobben som lærar er det svært nyttig å tenkje litt tilbake på dei tankane ein tenkte sjølv for eit halvt liv sidan, og dei problema ein måtte jobbe seg gjennom. Særleg er dette med sjølvbilde viktig, for det er så mange ting som virkar inn. Eit godt ord til rett tid, kan byggje opp utruleg mykje. Eit galt ord kan rive ned meir enn ein anar.

Uvissa veks ein forhåpentlegvis ifrå, og vi som vaksne har eit ansvar i det å framskunde prosessen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar