søndag 28. februar 2016

Inn i mørket



inn i denne beksvarte natta
med attlatne auge
og tankane vende feil veg;

så sterk eg var
i mi sjølvrettferdig bygde
og polerte tru

så dum eg var
her eg bygde opp mine murar
med steinar eg sjølv hogde ut –

og så kom natta,
ei knusande bør av framande ord
reiv ned alt eg kjende som mitt

og eg stod att, her
med attlatne auge
og tankar eg ikkje lenger forstod

-

men du bad for meg, du visste,
alt før dette mørket kraup inn
såg du dagen som demra i aust




Søndagsteksten:
Luk 22, 31-34: Simon, Simon! Satan kravde å få sikta dykk som kveite. Men eg bad for deg at trua di ikkje måtte svikta. Og når du ein gong vender om, så styrk brørne dine!» «Herre», sa Peter, «med deg er eg klar til å gå både i fengsel og i død.» Men Jesus svara: «Eg seier deg, Peter: Hanen skal ikkje gala i natt før du tre gonger har nekta at du kjenner meg.»

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar