tirsdag 15. januar 2013

Heath McNease!

Eg vil bruke årets første sprett på litt reklame. Og for eit "produkt", då! Eg har nemleg oppdaga ein utruleg artist, som eg har lytta mykje til dei siste månadane, og som eg endå ikkje er lei av. Ikkje i det heile. Personen eg skriv om, er Heath McNease, ein amerikansk rapartist. I hard konkurranse med Lecrae og Sho Baraka (som lagar utruleg bra musikk) trur eg at eg må seie dette er mine nye favorittrappar. Og viss du er interessert i rapmusikk, eller lurar på om du burde vere det, er det verdt å sjekke ut McNease sine plater


I løpet av tre år (2010-2012) gav han ut ikkje mindre enn sju (SJU!) album. I tillegg til ein del EP'ar. Heilt utruleg, spør du meg. Han må ha ein fantastisk kreativ hjerne!

Eg har lytta mykje til fire av desse sju platene. Den første plata eg kom over heiter "Straight outta console: The Nintendo thumb mixtape". Stilige songar, og beats henta frå ulike nintendospel... Eg hadde aldri nintendo sjølv, men spelte Super Mario Bros så pass mykje at eg har gode minner knytt til musikken. Og dermed var eg hekta...


Den neste plata eg oppdaga heiter "The weight of glory", og inneheld songar som er inspirerte av C.S Lewis sine tekstar. Eg har lest mykje av det C.S. Lewis skreiv, og no fekk eg ein del poeng frå bøkene hans servert gjennom songar. Ikkje feil! (Denne plata skil seg litt ut, for McNease rappar ikkje. Plata inneheld "vanleg" song)
 

Eg har også lytta litt til plata "Thrift store Jesus" (Etter den vesle engelsken eg kan, har eg forstått at "thrift store" er ein slags billigbutikk, som Nille eller Max 20 og butikkar i den kategorien) Dette er ei svært utfordrande plate. Den løftar på ein del steinar som kanskje ligg altfor mykje i ro hos oss kristne. Viss du tørr, bør du lytte gjennom denne plata!


Sist, men ikkje minst, har eg fått tak i plata "The gun show". Dette er min absolutte favoritt, og inneheld atten knallbra spor. Rett og slett fantastisk rapmusikk, og kanskje den plassen du bør starte viss du lurar på om Heath McNease kan vere noko for deg.


 Av den grunn kjem her albumet som speleliste på spotify. Lytt og nyt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar