fredag 25. januar 2013

Musikkhistorie del 9: WoW!

I 1997, mange år etter at eg kjøpte den første Keith Green-kassetten, dukka han plutseleg opp i eit reklamehefte ein kamerat på vidaregåande hadde med seg i timen. Der er han jo! tenkte eg, og heiv meg over bladet. Eg hadde i mange år prøvd å finne ut kor ein kunne kjøpe meir musikk av han. Internett var ganske nytt på den tida (i alle fall for meg), og eg hadde ikkje oppdaga nokon nettbutikkar som solgte kristen musikk endå. Men plutseleg sat eg med eit blad mellom hendene som inneholdt reklame for kun... kristen musikk!

Det var eit reklamehefte frå Master Music Club, ein musikklubb som hadde eksistert i fleire år, men som eg inntil då ikkje hadde visst noko om. Eg meldte meg inn ganske rett etterpå, og ein av dei første CD'ane eg kjøpte derifrå var denne:


Ein samleCD med over 30 songar frå etablerte artistar innanfor den kristne marknaden. Songar som opna ei ny verd for meg, ei verd eg ikkje har flytta ut av endå... Stadig dukkar det opp nye, spennande artistar med solide bodskap og kvalitetsmusikk. Det gjeld berre å oppdage dei, og det første steget på den vegen tok eg altså hausten 1997, med kjøpet av WoW 1998.

Ein av dei songane eg likte aller best på plata, heiter Hope to carry on, og det er Caedmon's call som syng den. Forøvrig ei gruppe eg har lytta til mykje etterpå også.


Dei fleste songane frå plata kan du høyre på denne Spotify-lista. Kanskje eit nostalgisk gjenhøyr for deg også?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar