lørdag 26. desember 2015

Spotifyåret 2015

2015 nærmar seg slutten, og det er på tide å oppsummere - med andre ord: Det er kavalkadetid! Eg startar med litt ferdiglaga statistikk, servert av spotify. Det er vel lite truleg at denne oversikten er interessant for nokon andre enn meg sjølv, men pytt sann... Eg skal ikkje tvinge nokon til å lese verken denne eller andre kommande lister!

I løpet av året har eg spelt 142 ulike artistar, og over 1100 songar. Dei mest spelte artistane er:

1) Caroline Cobb
2) Kevin Max
3) Copperlily
4) Third day
5) JJ Heller

Det er naturleg at dei mest spelte albuma er blant desse artistane, og lista ser slik ut:

1) Kevin Max - Broken temples
2) Caroline Cobb - Sing
3) Caroline Cobb - The blood + The breath
4) Third day - Lead us back
5) Copperlily - Copperlily

Lista over dei mest spelte songane er noko meir einsformig...:

1) Kevin Max - Just as I am
2) Kevin Max - When we were young
3) Kevin Max - Clear
4) Kevin Max - That was then but this is now
5) Caroline Cobb - Your wounds

Spotify kan også gi kvartalsvis oversikt over dei mest spelte artistane. Mine sesonglister ser slik ut:

Vinter: Caroline Cobb, Copperlily og Tom Russell
Vår: Kevin Max, Third day og Caroline Cobb
Sommar: Kevin Max, Caroline Cobb og TobyMac
Haust: JJ Heller, Children 18:3 og Showbread

På denne spotifylista kan du høyre dei songane eg likar best frå artistane som er med i listene mine, og frå dei albuma eg har høyrt mest på i år:





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar