lørdag 25. februar 2017

Alt



eg samla alt rundt meg
trekte opp ei grense i ytterkantane
og markerte alt innanfor
som mitt

her lagra eg opp smått og stort
og let eigedomen bløme
av alle slag vekstar
og tre

så starta eg å trekke inn andre ting
frå utsida – rette ut handa
greip og drog det til meg
som mitt eige

her bygde eg mitt tårn;
eg visste snart det meste som var å vite
og sola meg i glansen
av storslåtte konstruksjonar

men utanfor bleikna verda
vart ein ørken, ei vindfull øydemark
og innanfor grensene mine
byrja graset å visne

då såg eg på den aude verda
og alt eg hadde bygd til meg sjølv
eg kjende meg einsam –
så grenselaust, hjartesprengande einsam




1. Kor 13, 2:  Om eg har profetisk gåve og kjenner alle løyndomar og eig all kunnskap, og om eg har all tru så eg kan flytta fjell, men ikkje har kjærleik, då er eg ingen ting.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar