torsdag 31. mai 2012

Spelelista mi - Mai

Mai er på hell, snart går vi inn i årets sommarmånader. Kvifor ikkje avslutte våren med litt musikk? Her er i alle fall ei liste over dei songane eg har høyrt mest på i månaden sm har gått. Trykk på bildet, så kjem du til lista i Spotify:


Eg har denne månaden oppdaga at eg likar den norske visegruppa Narum, som eg knapt hadde høyrt om før eg høyrde songen "Kjinner håss je smelter litt nå" på radioen. Koseleg musikk!

Elles er det for det meste gjenoppdagingar. For eksempel den flotte plata "Until my heart caves in" av Audio Adrenaline, og den stilige songen "Sugercoat it" med DC Talk. Også Geoff Moore & The Distance har eg høyrt mykje på denne månaden. Ofte tankevekkande, og då gjerne nye og spennande tankar. Og stilig rockemusikk!

Eg har, utanom artistane på lista, også gjort ei anna kjempegjenoppdaging, men det skal eg skrive meir utdjupande om ein annan dag, når eg får tid!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar