tirsdag 17. april 2012

Litt reklame...

Reklame er ein ganske utskjelt sjanger, og det er i grunn ikkje så merkeleg. Det finst utruleg mykje dårleg reklame, og viss det blir for mykje av den er den berre forstyrrande. Likevel er det ein sjanger eg er veldig glad i, mest fordi det også finst mange gode reklamar. Reklamebransjen er lønnsom, og svært mange kreative menneske sit og pønskar ut gode måtar å nå oss på. Då må det jo nødvendigvis dukke opp reklamar som treff oss innimellom!

På skulen min heng det tre reklameplakatar som Utdanningsforbundet har fått laga. Det er ganske naturleg at det er skulen, læraren og utdanninga det vert reklamert for. Det i seg sjølv er ikkje så unikt, men eg syns at i denne kampanjen har dei gjort ein liten genistrek. Berre sjå på denne plakaten for eksempel:


Eit utruleg herleg bilde, det er som ein blir smitta av glede! Jonas er ein glad fyr, og om 22 år er det han du møter på ortopedisk avdeling... Det heile vert sett litt i perspektiv, og eg som lærar får ein liten tankevekkjar. Det er framtida eg jobbar med, det er dei neste kirurgane, journalistane, snekkarane og gründarane som sit i klasserommet og jobbar med oppgåvene eg har valt ut.

Eg syns at også desse to plakatane er fine, sjølv om ein kan diskutere (i alle fall bittelitt) denne tanken om at alt skal vere så likt: 



Også her er det framtida som vert vektlagt, og eg kjenner eg vert ekstra stolt av yrket mitt og jobben min. Eg er med på å forme framtida!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar