søndag 29. april 2012

Topp 15 - april 2012

Eg er ein person som høyrer mykje på musikk, og eg elskar å oppdage nye perler. Det er så utruleg mange dyktige artistar "der ute", så det hender rett så som det er at det dukkar opp nye flotte songar det er verdt å høyre på. For nokre veker sidan kom eg over ei plate som eg elska frå første gjennomhøyring. Bandet heiter "The Vespers", og plata har fått det noko teatralske namnet "The fourth wall".

Plata inneheld ei blanding av glade, melodiøse, lystige og alvorlege songar. Nokre songar inneheld kristent bodskap, medan andre tek opp reint mellommenneskelege spørsmål eller tema som må seiast å vere nesten tullete, men berre nesten, for det ligg som regel eit alvor bak.

Det er vanskeleg å skildre med ord korleis musikken høyres ut. Eit bilde er betre:


Og aller best er sjølvsagt å høyre dei! Min favoritt på plata heiter "Flower flower", og er ein sang eg rett og slett blir i godt humør av å høyre!



Ein annan favorittsong denne månaden er Todd Agnew sin melodi "The one you want". Ein song som fyller meg med lovsong! Her er ei liste over dei 15 songane eg har høyrt aller mest på denne månaden, og bildet er ein link til Spotify. Så viss du ynskjer å høyre "The one you want" og dei andre favorittsongane mine, er det berre å trykke!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar