onsdag 27. juni 2012

Musikkhistorie del 3

Ein av dei første CDane eg fekk i gåve, og som eg fortsatt høyrer på, er denne fantastisk flotte plata til Bryn Haworth, "Slide don't fret":


Plata består av songar i Rythm and blues-sjangeren, og då kanskje med ei helling mot blues... Det er musikk som ein, eller i alle fall eg, vert i godt humør av å høyre på. Kanskje ein kan kalle det feel-good-blues?

Bryn Haworth er ein meister på slidegitar, og skriv tekstar med bodskap. Anten det handlar om kjærleik, tru, håp, gitarspeling eller kommunikasjon, er tekstane fylte med meining. For min del er akkurat det svært viktig.

Når det gjeld Bryn Haworth sin musikk, likar eg aller best dei songane som handlar om Jesus og trua, for han skriv og syng songar som når hjartet mitt. Som for eksempel denne songen frå plata: "Healing on me":




Ein av dei songane eg i ungdomstida likte aller best på plata "Slide don't fret", var songen "All things work together". Den handlar om at mykje kan gå gale i livet, men Gud kan gjere noko godt ut av sjølv dårlege situasjonar. Ein fin song!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar