torsdag 21. juni 2012

Sinner songwriter

I dag har eg lyst til å vise eit fantastisk bra bilde eg såg på facebook i dag:


Det er australske Paul Colman som både er på bildet og som har lagt det ut. Eg hadde sansen for tittelen "sinner songwriter", stilig ordspel! Og så set han fokus på det viktigaste aspektet ved lovsang: Vi er syndarar som lovprisar den allmektige Gud fordi han elskar og er nådig mot oss!

Eit anna "likabelt" bilde av Paul Colman:


KRIK!

Det er  kjekt når artistar av dette formatet kjem til Noreg! Han har vore med på Skjærgårdsgospel tidlegare, og eg veit at han skal vere med på Take Off-festivalen på Lista seinare i sommar.

Ein av mine Paul Colman-favorittar:



Eit anna stort band som også er glad i Noreg, er det amerikanske bandet Leeland. Dei skal vere med på både Skjærgårdsgospel, Jesus Festival og UL i kongeparken. Den som berre hadde hatt anledning til å fått med seg noko av det...


Uansett kan ein jo lytte til dei på youtube, sjølv om det slett ikkje blir det same...




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar