fredag 23. desember 2016

Gjetarguten #23: Blodspor over hjartet


eg vart verande i byen den natta,
kjente det pulserande livet
i ein overfylt by
og høyrde songane, gleda, dansen
svinge gjennom gatene
og frå alle opne dører

alt eg tenkte på der eg sat
med eit ytre smil og forteljingar
og mat i fellesskap
var smilet, blikket, den milde handa
på mi eiga skulder –

slik gjekk kvelden inn i natta
og natta inn i bekmørket
og bekmørket inn i grålysninga
og grålysninga inn i ein morgon

og eg vakna ikkje før
bråket frå dei ropande menneska på gata
trengte gjennom veggane og søvnen
og heilt inn til der eg opna auga
med bankande hjarte – kva er det dei ropar?

på gata står folka tett, eg trengjer meg fram
ser rabbien med dei milde auga
vandre nedtyngd forbi

blodet danna sine eigne melodiar på bakken,
ein sti frå der han vart fanga
til der han trakk sitt siste sukk
og eg kjente treet, greinene, blada
skjelve i mitt indre – fundamentet rakna

det var ikkje fleire ord å seie

det var ikkje meir å gjere

det vart natt
i verda




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar